stuurprobleem

Vragen algemeen
RC30

Re: stuurprobleem

Post by RC30 » Thu Jun 27, 2013 10:31 pm

Ik weet het, dat moet ik dus natuurlijk nog controleren, maar daar had ik even geen zin en tijd meer voor. Als het met de vorige servo en ontvanger werkt dan was het dus alleen de zender. :oops:
Had uiteraard eerst een andere zender moeten proberen. Gewoon batterijtjes verhuizen, binden en kees was klaar geweest, misschien.
Ik ga het morgen proberen.

RC30

Post by RC30 » Fri Jun 28, 2013 12:20 pm

Geen weer hier om te gaan crossen. Dus zal ik straks de vorige ontvanger eens terug steken om te zien of het dan nog werkt.

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Fri Jun 28, 2013 2:37 pm

Volgens ik er kan uit afleiden zal het met de oude ontvanger en servo net zo goed gaan, de problemen zullen wel in de eerste zender zitten.
Indien alles naar behoren werkt de eerste zender eens open schroeven en controleren of de antenne goed contact heeft, het zou de eerste keer niet zijn dat er slecht contact is tussen de antenne en de printplaat. :evil:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

RC30

Post by RC30 » Fri Jun 28, 2013 2:57 pm

Dit ga ik zeker doen Rene, bedankt voor de tip. Goed dat ik hem nog niet weggegooid heb :wink:
Ik ben benieuwd.

RC30

Post by RC30 » Fri Jun 28, 2013 3:21 pm

Inderdaad, het werkt met het vorige materiaal. Dus het ligt aan de zender alleen.
Ik ga de vorige zender eens openvijzen.

yabusa

Post by yabusa » Fri Jun 28, 2013 3:42 pm

Iets te ruw geweest met uwe zender? :snooty:
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

RC30

Post by RC30 » Fri Jun 28, 2013 4:02 pm

Dat is't em juist. Ik had NOOIT gedacht dat het aan m'n zender zou gelegen hebben omdat ik er o zo zacht mee omga. Echt waar, er staat geen krasje op, nooit gevallen geweest, nooit geen spatje water op geweest, altijd zeer voorzichtig weggezet op een propere plaats, kortom extreem voorzichtig mee geweest.

Ik heb hem opengevezen. Ik zie niet direkt iets vreemds. Misschien dat een kenner er iets in ziet dat niet correct is. Ik heb geen soldeerbout, anders had ik eens een druppeltje soldeer op een contactpunt van de antenne kunnen doen voor de zekerheid. Het lijkt in orde te zijn. De contacten van de antenne zitten beiden vast aan de printplaat maar van 1 weet ik niet of die wel voldoende goed vastzit.

yabusa

Post by yabusa » Fri Jun 28, 2013 4:18 pm

:lol:

Contact punten moeten goed vast zitten :think: kan ook zijn dat ergens een kabeltje gebroken is ( had ik eens met mijn ledjes kit ) mja dan ist zoeken hopeloos he vooral zonder soldeerbout
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

RC30

Post by RC30 » Fri Jun 28, 2013 4:24 pm

Ik zal eens een soldeerbout moeten aanschaffen. Ik zal er eerst eens ??n lenen en dat ene contactpunt(je) voor de zekerheid bijsolderen.

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Fri Jun 28, 2013 4:35 pm

Ik zou er ook niet teveel tijd aan verspelen de kosten zullen al rapper hoger liggen dan de zender waard is.
Als je met de andere zender ook problemen krijgt, snel de vuilbak in en een degelijke aanschaffen dat kan je veel problemen besparen. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Post Reply

Return to “Vragen”