Hobby king

Vragen algemeen
ReneDL
Site Admin
RC interests:

Re: Hobby king

Post by ReneDL » Mon Aug 26, 2013 4:03 pm

Beste Yabu een paar weken terug heb ik ook zo iets soortelijks meegemaakt, ik moet eerlijk zijn dat was de eerste keer.
Ik had een paar weken terug een bestelling gedaan naar het EU warenhuis op een vrijdagavond(goed gekeken of alles in stock was) en na +-10min de bevestiging dat ze de betaling aangenomen hadden en de bestelling gingen "printen en klaarmaken". Normaal heb je twee ten laatste drie dagen later je bestelling thuis, gewacht tot de vrijdagnamiddag en nog niets ontvangen. Die avond heb ik een mail gestuurd (in het Engels want Nederlands verstaan ze niet) naar hun klantendienst met de vraag waar mijn bestelling bleef verwijzende naar mijn referentienummer samen met mijn betalingsdatum en hun bevestiging van ontvangst.
Binnen geen tijd had ik antwoord terug dat ze de zaak gingen onderzoeken, nog geen half uur later een bericht met hun verontschuldigingen en dat ze de bestelling gingen doorsturen. Nog ongeveer een half uur later kreeg ik weer een mail dat mijn bestelling was ingepakt en klaar was voor verzending. Nog een tijdje later weer een mail dat mijn bestelling was opgehaald door de bestellingsdienst en ..... ja hoor de maandagmorgen rond 10uur belden ze aan met mijn pakje, aftekenen voor ontvangst en klaar was ....... :P Dus in uw plaats zou ik dat ook eens doen, stuur ze een mail met je vraag en je zal zien dat het snel kan ook. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

yabusa

Post by yabusa » Mon Aug 26, 2013 10:37 pm

Zal mijn gedacht morgen eens gaan zeggen bij de Engels talige Nederlanders :P :lolol:

Nu juist gedaan met werken en bedje in
Kiek die Nitro Rustler GOAAAN !!!!!!11!!!11!
Vergeet je hier niet op te geven en te kijken wie waar woont!

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Tue Aug 27, 2013 12:34 am

De betaling en mails gaan nog steeds via China hoor, stuur eens een mail in het Nederlands je zal er rap een terug hebben met "English Please" :mrgreen: en ik kan het weten hee :P
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

yabusa

Post by yabusa » Wed Aug 28, 2013 12:31 pm

Ik betaal die dingen via paypal, ga mijn rekening niet naar china sturen :wink:
Nu heb ik nog een tussenweg gevonden voor nog duistere plaatsen zoals van die doe het zelf websitjes :smiley_lol:
Mja net mail gehad, het is ingepakt :dance:

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Wed Aug 28, 2013 2:19 pm

Ja .... ik doe ook al die verrichtingen met paypal hoor dan ben je ten minste voor 99% zeker, je rekening nr. aan de Chinezen geven :? "dat is niet evident hee " zou Martens zeggen :lol:
Je ziet dat het helpt hee :handgestures-thumbupleft: , ze wakker schudden met een mailtje. :mrgreen:
Groetjes ReneDL

yabusa

Post by yabusa » Wed Aug 28, 2013 11:02 pm

Vandaag email gehad van dat het vestuurd is en dat het binnen de 7dagen thuis zou liggen
Heb ze een mail gestuurd maar nooit een antwoord erop gehad, wel de dag erna bevestiging van dat alles ingepakt was, toeval of mss net niet

yabusa

Post by yabusa » Thu Aug 29, 2013 12:07 pm

:shifty: Dus euh pakketje aangekomen :weehee:

yabusa

Post by yabusa » Thu Aug 29, 2013 12:38 pm

MM had gehoopt dat er al een plak laag op de velcro zou zitten.

Best secondelijm? Moet op plastiek/plastiek plakken en lipo/alu :thinking:

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Aug 29, 2013 7:16 pm

De plaats waar de velcro moet komen een beetje mat schuren en dan zowel de plastic en de velcro voorzien van sec.lijm, aan de zijkanten nog een beetje sec.lijm aanbrengen en bespuiten met een aktivator. :wink:
Groetjes ReneDL

yabusa

Post by yabusa » Thu Aug 29, 2013 7:19 pm

Plan is gewisselt rene ga voor dubbelzijdige plakband voor een tijdelijke oplossing omdat mijn batterijen niet passen. Hehe

Verstuurd vanaf mijn HTC One X+ met Tapatalk 4

Post Reply

Return to “Vragen”