Axion RC zender en simulator

Vragen algemeen
ReneDL
Site Admin
RC interests:

Re: Axion RC zender en simulator

Post by ReneDL » Thu Jul 26, 2012 1:30 am

Matheus18 wrote:Hoi Rene.

Het is mijn eigen visie en keur zeker Phoenix niet af, Qua layout is het zeker beter dan Real flight.
Een ding moet ik tegenspreken, ik laad nieuwe toestellen op real flight gewoon gratis bij.
Johan.

Ik heb het niet over de toestellen die kan je bij elk programma gratis opladen, ik heb het wel over nieuwe versies van de programma's en deze moet je wel bijkopen enkel niet bij Phoenix. Kan je bv nog de eerste versie van jaren terug kopen voor een prikje moet je die gewoon installeren en dan kan je op legale manier upgraden naar de laatste nieuwe versie .....gratis. :wink:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Matheus18

Post by Matheus18 » Thu Jul 26, 2012 1:38 am

Weer wat geleerd.
Heb Phoenix met mijn DX5e gespeeld, had ik eventjes in bruikleen.
Real flight heeft zijn eigen zender( 8 kn.) en Aerofly doe ik af en toe nog eens met de 35 mHz, bij deze laatste gebruik je wel de batterijen van de zender mee, de andere twee is het niet nodig de zender aan te zetten.
Sorry, had je laatste repliek niet gelezen.
Normaal is het wel zo, maar eens je het programma hebt en je weet waar je moet zijn ga je gratis van 4 naar 6.

Maar het is geenszinds mijn bedoeling om deze of gene sim aan te praten hoor, het gaat hem alleen over mijn mening hierover.
Maar ik heb wel mooi praten, niet een der hier genoemde sims heeft mij iets gekost, voordeel van een nieuwsgezinde zoon te hebben. :lolol:

Johan.
Last edited by Matheus18 on Thu Jul 26, 2012 1:47 am, edited 1 time in total.
Futaba 8J
Begin bouw Short S23 Empire vliegboot, gewoon om iets te doen.

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Thu Jul 26, 2012 1:44 am

Matheus18 wrote: Sorry, had je laatste repliek niet gelezen.
Normaal is het wel zo, maar eens je het programma hebt en je weet waar je moet zijn ga je gratis van 4 naar 6.
Johan.

Beste Johan ik bedoel dus wel op legale manier h? :deugniet:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Post by ReneDL » Fri Jul 27, 2012 4:36 pm

Niell wrote:Ik heb de axion rc zender gekocht, en die heeft deze aansluitingen, welke kabel heb ik nodig om hem te kunnen aansluiten op mijn laptop via usb voor phoenix sim? Heb nu al kabeltje maar past niet in de zender volgens mij.
Foto's:
http://imgur.com/a/sa2uD#q6gF0

Ik denk niet dat deze Axion zender voorzien is om aan te sluiten op een PC om te simmen, je kan er in de manuals niets over terug vinden.
http://www2.ripmax.net/Instructions/A-AX-00500-02.pdf
Groetjes ReneDL

Post Reply

Return to “Vragen”