I'm back

Stel jezelf voor!
Post Reply
Riffke

I'm back

Post by Riffke » Tue Apr 09, 2019 12:41 am

Na verschillende jaren er tussenuit te zijn geweest ben ik terug begonnen.

Nieuwe tt01 aangeschaft, terug van 0 beginnen.
4 body's, spuiten ga ik me ook terug aan wagen.

Door er zo lang uit te zijn geweest... enige tips voor goeie prijs/kwaliteit webshops? Heb nog lipo's nodig (2s 4800 - 5000 mah) zender (heb de spektrum dx5c opt oog) en band op velg zoals bv de vtec's vroeger.

Blij te zien dat het forum nog bestaat ;)
Binnen een paar maanden zullen er misschien wel body's verschijnen in het spuitcabine topic.

Greetz
Riffke

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Re: I'm back

Post by ReneDL » Tue Apr 09, 2019 11:05 am

Beste Riffke :text-welcomewave: terug op het forum :weehee: en leuk dat je ons weer het een en ander zal laten zien, we volgen je zeker :cooool:
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

ReneDL
Site Admin
RC interests:

Re: I'm back

Post by ReneDL » Tue May 07, 2019 11:39 pm

Riffke wrote:
Tue Apr 09, 2019 12:41 am
Door er zo lang uit te zijn geweest... enige tips voor goeie prijs/kwaliteit webshops? Heb nog lipo's nodig (2s 4800 - 5000 mah) zender (heb de spektrum dx5c opt oog) en band op velg zoals bv de vtec's vroeger.
Blij te zien dat het forum nog bestaat ;)
Binnen een paar maanden zullen er misschien wel body's verschijnen in het spuitcabine topic.
Greetz Riffke
De vraag over de lipo's was me ontgaan :oops: :oops: ik heb een paar maanden terug deze aangeschaft bi Hobby King in Nederland (snelle levering en geen bijkomende kosten) en ben daar tot nu toe heel tevreden over. :handgestures-thumbupleft: https://hobbyking.com/en_us/turnigy-500 ... roved.html
En .... al begonnen met het spuiten van nieuwe body's :think: we zien alvast uit naar de resultaten.
Groetjes ReneDL

Uit je fouten kan je leren <<Hoe sneller je ze maakt hoe meer tijd je hebt om ze te herstellen >>

Post Reply

Return to “Wie ben ik?”