En nu even zien of da is gelukt EDIT ja dus zie maar.
Ik geloof dat ik een nul ben om extra smilies te gebruiken !!! op de tekst "vieuw more smilies" gaat natuurlijk zonder problemen, maar om ze dan te gebruiken blijf voor mij een groot raadsel kopieren, schuiven etc... lukt maar niet !!!
Grt Nul
Als je je extra scherm hebt geopend. Moet je op de emoticons drukken die je wil en dan links bovenaan in het extra scherm de lijn (vb :smile 123 : )kopieren en in je bericht plakken.
_________________ Bandit xl-5 Blazy Bee Extra 300 F-22
Meld je gerust aan op het forum, vooral als je rc-drifter bent.
Je zal ergens met een probleempje zitten zowel op je website als op je forum => garage krijg je volgende foutmelding " 403 Forbidden " voor het bekijken van je foto's
En nu even zien of da is gelukt EDIT ja dus zie maar.
Ik geloof dat ik een nul ben om extra smilies te gebruiken !!! op de tekst "vieuw more smilies" gaat natuurlijk zonder problemen, maar om ze dan te gebruiken blijf voor mij een groot raadsel kopieren, schuiven etc... lukt maar niet !!!
Grt Nul
Als je je extra scherm hebt geopend. Moet je op de emoticons drukken die je wil en dan links bovenaan in het extra scherm de lijn (vb :smile 123 : )kopieren en in je bericht plakken.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum