| Author |
Message |
|
Zjeraar
|
#1) Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
Voor alle parkeerplaatsrijders in de omgeving Gent. Ik hoop hier op 't Vlaamse forum wat meer succes te hebben. Op modelbouwforum kreeg ik geen reacties... Ik ga regelmatig rijden op de P+R parking vlakblij de Carrefour Oostakker. Deze ligt aan de Antwerpsesteenweg, recht tegenover de kerk van de Oude Bareel (kerk-met-het-groene-dak). Deze P+R wordt amper gebruikt, en staat vooral op zondagnamiddag voor 90% leeg. Ideaal dus om een (amateur-)circuitje aan te leggen en wat rondjes te rijden. Voorlopig doe ik dat met wat kegeltjes, wat er dus ook voor zorgt dat ik iedere keer een ander circuit heb... Maar we rijden toch al :p Zijn er mensen uit deze omgeving die zin hebben om hier eens op een zaterdag- of zondagnamiddag samen te rijden? Groeten, Ruben Ahja, nitro is geen probleem aangezien de dichtstbijzijnde huizen aan de overkant van de steenweg staan, en het verkeerslawaai van de steenweg overstemt dat wel  Offroad kan ook, er is een aangrenzend graspleintje, redelijk vlak, maar toch met een paar kleine bultjes, daar rijd ik vaak met m'n Savage. Het is wel een stuk kleiner dan de parking, en met meer obstakels (boompjes ed)... Foto's: Ongeveer 1/3 van de bruikbare ruimte De wagentjes die de parking onveilig maken, hopelijk komen er binnenkort meer!
|
| Sun Jun 06, 2010 9:19 pm |
|
 |
|
Prostoner
Joined: Sun Dec 13, 2009 6:00 pm Posts: 296 Location: Aalst,Belgie
|
#2) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
Fotos van het offroad stukje zou wel fijn zijn 
| Sun Jun 06, 2010 9:35 pm |
|
 |
|
ReneDL
Site Admin
Joined: Wed Nov 28, 2007 8:53 pm Posts: 1611 Location: Ursel
|
#3) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
@ Zjeraar  op ons forum en we hopen dat je het hier naar je zin zal hebben er zitten hier meerdere auto maniakken die zoeken naar een geschikt plaatsje om te Mooie parking en plaats zat  het is nu aan de mannen om te reageren daar zullen meerderen zich kunnen op uitleven. 
|
| Mon Jun 07, 2010 2:03 am |
|
 |
|
booster666
Joined: Fri May 14, 2010 6:38 pm Posts: 463 Location: Vlaams brabant , boortmeerbeek
|
#4) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
_________________ cars HPI Baja 5b SS Thundertiger tomahawk ST Protech shaft nitro .12 heli's syma s006 "alloy shark" e-sky belt cp v2 planes parkfun sonic 185
|
| Tue Jun 08, 2010 8:06 pm |
|
 |
|
Nitro.Go
Joined: Fri Aug 20, 2010 10:28 pm Posts: 73 Location: Ninove
|
#5) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
Zeker eens zin voor! Misschien samen met Prostoner????  Wanneer heb je eens tijd? Volgende week zaterdag? Laat maar iets weten!
_________________ Heli:- 2x KDS 450s Cars: - Fg Baja 1:6 26cc 2takt - Protech Runner XB nitro - Protech Nitro Shaft nitro
--------------------------------------------------
|
| Tue Aug 24, 2010 11:19 pm |
|
 |
|
Prostoner
|
#6) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
Ik heb wel geen vervoer he flipper 
| Wed Aug 25, 2010 11:39 am |
|
 |
|
Prostoner
|
#7) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
Mss dat ze naar aalst willen komen ? Mss dat booster het dan ook ziet zitten om eens af te komen met zen Baja 3 bigscale wagens is leuker dan 2 en de gezelligheid is ook leuker met meerdere mensen Groetjes Tim
| Wed Aug 25, 2010 11:41 am |
|
 |
|
Zjeraar
|
#8) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
Hee, leuk, toch wat reacties  Ik was dit forum alweer uit het oog verloren... Maar zeg, zo speciaal is de parking niet dat jullie er vanuit Aalst of Ninove naar moeten komen. En dat stukje grasplein zeker niet. Maar in Gentbrugge/Heusden zit een off-road circuit voor 1/5 auto's, maar daar mag je met vanalles rijden. 't is op kunstgras. Misschien moeten we daar eens afspreken? Da's misschien wat leuker? Alleen... 'k zit nu wel met vakantiewerk, en moet ik de komende 2 zaterdagen werken...
|
| Wed Aug 25, 2010 11:44 am |
|
 |
|
booster666
Joined: Fri May 14, 2010 6:38 pm Posts: 463 Location: Vlaams brabant , boortmeerbeek
|
#9) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
tell me where and when k dacht van t weekend naar de vliegclub te gaan maar als er plaats is voor nog een bigscale rijder ben ik er k had het de laatste tijd nogal druk met men heli en men vliegtuigjes maar gezien ik toch op onderdelen moet wachten kan ik zeker eens komen rijden 
_________________ cars HPI Baja 5b SS Thundertiger tomahawk ST Protech shaft nitro .12 heli's syma s006 "alloy shark" e-sky belt cp v2 planes parkfun sonic 185
|
| Wed Aug 25, 2010 12:55 pm |
|
 |
|
ReneDL
Site Admin
|
#10) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
Wat man ....ons uit het oog verliezen wel....shame on you  als "admin "moet ik boos zijn maar....als forumlid kan ik dat goed verstaan, je moet soms een engelengeduld  hebben voor je antwoord krijgt en dan moet je nog geluk hebben. Gelukkig zijn hier mensen die al lang het forum trouw zijn (zelfs langer dan ikzelf  ) en die er in geloven, de laatste tijd komen er regelmatig ijverige en goede forumleden bij, we mogen niet vergeten het is dank zij die ( ijverige bijtjes) dat een forum kan voortbestaan waarvoor mijn oprechte dank aan al die personen. Voila see langs deze weg heb ik nu ook eens iedereen voor hulp en inzet kunnen bedanken. Groetjes ReneDL
|
| Wed Aug 25, 2010 1:09 pm |
|
 |
|
Prostoner
|
#11) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
Dit weekend lukt niet voor mij volgend weekend wel Ik moet nog op onderdelen wachten Men diff is gescheurd en men tandwiel is een paar tanden kwijt Ook heb ik geen gasrem servo er zit nu een prull servo van protech op 
| Wed Aug 25, 2010 1:12 pm |
|
 |
|
ReneDL
Site Admin
|
#12) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
Niet treuren man  bij mij is ook al het een en ander gebroken of gescheurd geweest en ik mankeer al meer dan een paar tanden  en ik doe ook nog altijd verder. 
|
| Wed Aug 25, 2010 1:17 pm |
|
 |
|
Prostoner
|
#13) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
Zolang ze wisselstukken hebben gaan we door e rene ! 
| Wed Aug 25, 2010 1:31 pm |
|
 |
|
ReneDL
Site Admin
|
#14) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
|
| Wed Aug 25, 2010 1:40 pm |
|
 |
|
booster666
|
#15) Re: Parkeerplaatsrijders omgeving Gent
als ik da zo hoor zijn die diffs en tandwielen van fg maar gamele bucht ze manneke... hoeveel diffs en tandwielen heb je ondertussen al omzeep gedraaid ?
|
| Wed Aug 25, 2010 5:38 pm |
|
|